2010. november 20.

Elsők...


Buli
Szerdán voltam a többiekkel bulizni. Előtte itthon iszogattunk kicsit. Alkoholt Indiában cask a külön erre szakosodott boltokban árulnak, és nincs belőlük túl sok, ennek ellenére az árak elég alacsonyak. Én a helyi sört próbáltam ki: Kingsfisher, egész finom volt :) (650ml, 8%, 32 rúpia)
Aztán eltaxiztunk a bulihelyre, amik egyébként jó angol szokás szerint 2kor zárnak, így fél 12re már odamentünk. A hely az Cyrano stílus, zenében és berendezésben is, és a piák elképesztően drágák indiai (sőt szinte még magyar) viszonylatban (egy kis sör 175 rúpia). Amikor még odamentünk eleinte közepesen igényes minimál ment, egész megörültem (első estém indiában és szeletelek :P), utána átváltottak  a legrosszabbfajta rádióegyes discoshitre. A közönség a gazdag indiai fiatalabb korosztály volt (mondjuk 35ig bezárólag), a lányok magassarkú plusz koktélruha, fiúk ingben, vasalt naci, makkos lépő :) erősen szelektáltak a bemenetelnél, kiéve minket külföldieket, kérdés nélkül mehettünk ki-be.

Bevásárlás
A bevásárlás nem olyan egyszerű. Voltunk egy nagy szupermarketben, ami a plázában van, de a környéken mindent több helyen kell venni....
Legeslegelső bevásárlókosaramban több takarítószer volt, mint kaja, sokkal több.

Pláza
Voltunk a legközelebbi plázában (riksával 15 rs). Volt esprit, svarovski, body shop, amit csak akarhat az ember, bár mi cask a helyi tesco-t (spencer’s – gondolom angol) néztük meg, meg a könyves-ruhás-egyebes nagy boltot. Ki is néztem már pár angol könyvet, ami teljesen otthoni árban van (290-450 rs).
A plázában ebédeltünk (amitől, vagy mástól egyből enyhe hasmenésem lett),de amúgy a kaja finom volt. 

A legmeglepőbb nekem az volt, hogy semmi nem volt indiaiul kiírva, minden csak angolul. Ja és itt is megfagyasztják az embert, mint honkongban.

...
bogárcsípés – egy kis ronda fekete dög, belemászott a papucsomba, majd nem tudott kijönni, addig észre sem vettem, erre csak úgy megcsíp... fájt egy kicsit, egy darabig, de úgy néz ki túlélem :)

Indiai sör

Takarítás
Tegnap kitakarítottam a konyhát, nagyonmegbántam, hogy nem fényképeztem le előtte, mert így csak körül tudom írni mi volt ott... most nagyon szép tiszta minden, nagy rend van :)
A mosogatótálcában 1 mm vastag gusztustalan barna vízkő, a csurgatóban (egy tányér rajta egy konyharuha) beleragadva sok-sok pici bogár, zsizsik az egyik zacskó rizsben, a hűtő büdös (még mindig, mert abban még nem akartam rendezkedni), az eddig ki nem takarított fürdőben vastagon madárszar a zuhanynál lévő párkányon, meg a falon is találtam... szóval volt  mint megmónikázni :)

Elment  a Janka, úgyhogy most csak ketten leszünka  szobában, ami sokkal több helyet jelent, meg kitakarítom majd a nappalit is, és ott van egy szekrény egyenlőre azt fogom használni. Majd küldök legközelebb képeket minden szobáról :)

Kínai kaja
Csomó kínai kajaárus hely van, aminek én nagyon örülök, tegnap rendeltem is vacsira :) nem volt drága, és tényleg kihozták :) és kínai íze volt :) bár ilyen kis rendes elmoshatós műanyag dobozban jött (mint a tupperware), ezen meglepődtem, elvileg majd vissza kell nekik adni :D

Evés utcai árusnál
Tegnap másodszorra is ettem csirka tekercset (chicken roll, egg chicken roll, stb), ami nagyon nagyon finom :) ilyen vastagabbra sütött palacsintatésztába tekernek hagymával kisütött húst, meg a tojásosnál tojást, és friss hagymát, tényleg nagyon jó :) mondjuk az leírhatatlan, ahogy csinálják, egy ilyen kis bódéban, a párkányon gyúrogatja két ember a tésztákat, egy sütögeti, kettő tölti ezen a helyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése