2010. november 22.

Hotel Hindustan International - Kolkata


Hát a nap a legkevésbé sem kezdődött jól. Reggel erősebb hasmenéssel indítottam (mióta itt vagyok folyamatosan van egy enyhébb fajta, nem az a rohanós a wc-re,de van), miután éjszaka nem nagyon tudtam aludni. (mióta itt vagyok ez így van, sokszor felébredek éjszaka és nem nagyon tudok visszaaludni) 
Munkába menet gyakorlatilag át kellett lépnem egy kibelezett/kibeleződött kölyökkutyát (az első döglött kutya, amit láttam), ezután majdnem elütöttek. 

Leventtel együtt mentünk dolgozni, gyakorlatilag a bejáratot kísért, így a megérkezéssel nem volt gond. Utána bevezettek egy irodába egy nőhöz, ahol akkora kupleráj volt, hogy csoda, hogy bármit megtalált. Annak amit mondott kb. 60-70%át értettem csak, kicsit meg is ijedtem. Utána egy jó negyedóra várakozás a folyosón. Majd beküldtek a “director operation” igazgatóhoz, akinek rendezett, nagy, jó levegőjű irodája van, és tökéletes angolsággal beszél. Késővv megtudtam, hogy ő az egész hotel második embere, szóval így már érthető. Átnézte az önéletrajzom, méltatta a tudásom, és behívta a general directort, meg az FB (food and beverages) managert, akiknek bemutatott, megbeszéltük, hogy majd ők ketten találnak egy alkalmas pozíciót nekem, majd kiküldtek. Utána jó hosszú várakozás következett a folyosón.

Ezután irodáról irodára kísérgettek, és az f&b manager elmondta, hogy hétvén majd többnyire dolgoznom kell, és hétfőtől csütörtökig lesz valamikor szabadnapom, illetve elméletileg én a három műszakból kettőben dolgozom majd, az éjszakaiban nem. Egy műszak 10 óra az indiaiaknek, vagy több, túlórapénz nincs.
Viszont engem azért nem úgy kezelnek mint az indiaiakat. Én az 5csillagos étteremben ebédelhetek (ahol dolgozom), és ha olyan a műszak akkor reggelizhetek/vacsorázhatok, nem a dolgozóknak fentartott helyen, mert azt nem bírnám szerintük (és szerintem sem :D). Ez a kiváltság csalk a managereknek jár, meg nekem :)
Ja és az étterem chef-je, egy olasz mesterszakács, majd biztos megismerekedek vele jobban :)

A szálloda amúgy méregdrága, egy üveg bor átlag 3500 rs, egy whisky 600-1400rs, az a la cart kaják szinte corzó enotéka árban vannak, na jó, inkább korzó, de nem enotéka. 180 szoba van, az étteremben 111 ülőhely. Egy büfé reggeli 666 rs plusz adó, azaz kb 850, ha az utcáról jön be az ember, egy ebéd 999 plusz adó (13,5%) hétvégén ugyanez 1299 plisz adó mert akkor van sör meg bora z árban, a különterem óránként 2000 rúpia, és ebben nincs kaja.
Szóval az étteremben nyugati árak vannak, de a szervezettség is nyugati, meg tényleg nagyon színvonalas :)

Ezután egész délután oktatott a közvetlen főnököm Shane (aki szépen beszél angolul, és mint elmondta keresztény). Idáig nagyon érdekes volt minden, (pl. bemenni egy hotel hátsó részlegeibe), de kicsit még mindig félek, hogy pontosan mit fogok dolgozni.
Mindenesetre azt már tudom, hogy 2 hónapot a Mythh nevű étteremben a hotelban, ami 24/7 van nyitva, itt van a reggeliztetés is. 2 hónapot pedig a recepció részlegen.
Eljövetel előtt még egyezkedtem a főnökkel, hogy akkor én azért csak nem dolgoznék 6 napot stb. Elég rugalmasnak tűnt, de még meglátjuk :)

Szóval a drukkolásnak nincs vége, holnap is folytassátok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése