2010. november 17.

Második ránézésre

Íme az ágyam, a szobánk és a nappali :) (Azóta vettem párnát, takarót és lepedőt, sokkal jobban mutat :) )





Aludtam pár órát, ettem, ittam, és végiggondoltam a dolgokat. A következőkre jutottam:
Nem költözöm, mert jó fejek a többiek, és rengeteg utánajárás lenne, és valószínűleg sokkal több pénzért laknék csak kicsit jobb helyen. Inkább az itteni lehetőségekből fogom kihozni a maximumot. Úgy néz ki, hogy a szobában szombattól ketten leszünk, az osztrák lány pedig odaadja az éjjeliszekrényét, és a a nappaliban is van egy nagy szekrény, azt is megkaphatom. Emelett azért veszek valami kis polcos szekrénykét, ha találok, meg valamit akasztós szekrénynek, vállfákat,, cipőtartót, és egy kis kilépőszőnyeget…
Emellett veszek takarítószereket, és felturbózom a konyhát meg a fürdőt a hétvégén.

Az internetbe erre a hónapra beszállok az övékbe, de közben szerzek egy rendeset, ezen nem fogok spórolni :)

Délután voltunk a városban, elintézni ezt-azt, és az utcai sokk továbbra is még várat magára (pl cask egyszer volt olyan bűz, hogy nem bírtam az orromon lélegezni) :) metróztunk, taxiztunk és már riksáztunk is :) (árak 6, 40 és 8 rúpiáért, 4,5-el kell szorozni a Forinthoz), ettünk is, egy csirke tekercset (Rs. 50, 1 liter víz hozzá rs 15), ami nagyon finom volt, és még semi bajom nincs.
Indiai értelemben egy kisebb vagyont fizettem az ágyneműkért a majdnem 1.000 Rs-el, de ma valamilyen iszlám ünnep van, amikor sok helyen nem dolgoznak, nekem meg kellett. Állítólag ma kihaltak voltak az utcák, szóval még meglátjuk holnap hogy bírom :).

Apropó iszlám ünnep: ennek keretében minden iszlám család levág legalább egy kecskét, de inkább tehenet, mert ők ehetnek, így ma mindenki szegény halálraítélt teheneket/kecskéket/birkákat vezetett kötélen…

A többiek nagyon sokat meséltek, de most nem írok le egyszerre mindent, mert sosem lenne vége :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése