2010. november 27.

Kerüljetek beljebb :)

Ez az utcánk egy nagyon nagyon kihalt pillanatában :) majd teszek fel képeket a szokásos reggeli esti forgalomról is :)




Ez a lépcsőházunk. A 10. emeleten lakunk, és szerencsére van lift :)








Ha az ember belép a lakásba, akkor a nappaliban találja magát:




Ez a csodálatos konyhánk, ahol a minap reggeli mosogatás közben előmászott a mosogatóban két tányér közül egy közepesen nagy csótány... hát nem kötöttünk életre szóló barátságot, és a kiseb pánikomban, egy nem túl elegáns megoldást választottam, egy tányér segítségével kidobtam az ablakon... remélem nem esett senki fejére... van egy kis lelkiismeret furdalásom, na.





A konyha amúgy a nappaliból nyílik csak úgy, mint a szobákhoz vezető folyosó:



A folyosó végén van a fürdő amit én használok, jobbra az első ajtó az én szobám, a másodikban van a Larissa és a Katharina, balra pedig a fiúk (Jacob és Thomas). Plusz még a folyosón van a "mosókonyhánk" is :))



Az én szobám átrendezés után és a Larissától kapott éjjeliszekrénnyel :)





A szobánkból nyíló terasz (ahol a rács nagyon hasznos, mert nem repülnek be a madarak):






A lányok szobája (ahova reményem szerint decemberben, ha elmegy a Larissa átköltözök, van ágy meg szekrény, meg minden :)) )




A fürdő, amit a többiek használnak:




A fürdő, amit fürdésre csak én használok, mert kicsi a víznyomás... de legalább szép tisztán tudom tartani :)




A fiúk szobája (az ajtó egy másik teraszra nyílik):




És végül a csap megoldása, amiről már írtam :) bár ez azóta megoldódott, mert egyik reggel arra keltem, hogy sugárban ömlik a falból a víz, szóval azt kijöttek megszerelni, és akkor már megcsinálták az elvezetést is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése