2010. november 20.

Részletek


Nincs WC papír a wc-kben. Ők nem használnak. Legtöbb helyen ezért van egy kis zuhany.

Nincs melegvíz a lakásban. Nem azt mondom, hogy létszükséglet, sőt jólesik a hideg víz, de kimelegedve elég nehéz alá mászni. Van egy nagy merülőforralónk, azzal lehet melegíteni, pl mosáshoz.

Nagyon megbámulnak, mert nem látni túl sok külföldit Kalkuttában.

A pókok ugrálnak… Vannak pókok, lepkék, bogarak minden mennyiségben. én meg ölöm őket, hány vándorló lélek útját fogom így megszakítani az ittlétem alatt…

A hűtőnk nem működik, ami ilyen melegben nem lenne hátrány :) azazhát valamennyire hűt a mélyhűtő, úgyhogy azt használjuk hűtőnek, az alját meg szekrénynek.

A szemetet kitesszük a lakásajtó elé és nem sokára magától eltűnik (valaki elviszi) :)

A zöldséget lehet rendelni, és házhozszállítják :)

A napot még nem láttam, részben a szmog részben a pára miatt.

További lakótársaim pedig : (bár melletük van sok hangyánk is, és ma volt egy galamb a fürdő ablakpárkányán - afürdőabalak nem csukható, csak ilyen félig döntött üveglapocskák vannak, elnézegette amíg fürdöm :) ) 



 Én nem tudtam, hogy a csótányok tudnak repülni! ez még gusztustalanabbá teszi őket... mondjuk a többiek azt mondták, hogy nem gyakori látogatók, de ez a példány hatalmas volt....

2 megjegyzés:

  1. Kaland az élet;) Kuku hogy van a látogatás kérdésével?!?:))) Kína az már nyugat ehhez képest! :)Ha nagyon feladnád Kína nincs is olyan messze....átmászol a Himaláján és már itt is vagy:p

    VálaszTörlés
  2. Ja és a nem kívánatos lakótársakat illetően...én nem nyitogatom a kicsit elhagyatottab szekrények ajtaját...nálam bevált:)

    VálaszTörlés