2010. november 17.

Kalkuttasokk

Elloptam a címet a madein-esektől, mert erre nem lehet találóbbat mondani. A reptéren még minden simán ment, meglett a csomagom és várt is valaki...

De beléptem a lakásba, és hát az kemény. A szobánk azt jelenti, hogy kb 7x3 négyzetméteren van a földre ledobva három szar rugós matrac, ami ha számolgatunk az "ágyak" között kb 40 cm jelent. Szekrény nincs. Polc nincs. A fürdőben sincs egyik sem. Linóleumpadló mindenhol, őskosszal. Ruhák cipők mindenhol a többiektől,ők sem tudják hova tenni. Kicsit olyan, mintha otton valaki illegálisan beköltözne egy félkész építési lakásba. Vagy mondjuk otthoni viszonylatban a menekültek laknak ilyen helyen az én pici fejemben.
A fürdőt, konyhát tovább nem részletezem, kicsit olyan, mintha az itt lakó európaiak ilyen tekintetben indiaiakká váltak volna. Nincs ágy, talán ezen vagyok a legjobban fennakadva, főleg, hogy már emlegették milyen bogarak és gyíkok jelennek meg esténként. A vicc az egészben, hogy állítólag ez sokkal jobb lakás, mint ahol előtte laktak, ott sötét volt és egy gyékényt kaptak aludni. Teljes nihil. Ventilátorok.

Amíg nem létem be a lakásba, addig minden olyan volt, mint amire számítottam; szemét, sok ember, az utcán árulnak/élnek, kutyák (az összes jó bőrben eddig, amit láttam), állandó dudálás (a busznak ilyen automatikus dudája van, majdnem olyan mint a sziréna), tehenek, kis szentélyek, a folyó, stb.

Szóval a lakáskérdést még körbejárom, mert azért ennél picit jobbra számítottam, de lehet maradok a többiek miatt. (bár egy hónapig még elcsövezik az ember valahogyan egy matrac plusz egy négyzetméteren, de 4 hónap sok) Este lesz a "szokásos szerdai buli", nem tudom majd hogy fogom bírni, nem aludtam semmit, de most sem tudok (meg a matracra gndolva nincs is kedvem), mert szeretnék magamnak vizet, kaját, ágyneműt (egy szekrényt meg egy ágyat) venni.

És az egyik legnagyobb félelmem, beigazolódott. Az internetet usb-ről nyomják, ami nagyon lassú, alig töltötte be a blogom. Így egyenlőre sem skype, sem képek feltöltése nem nagyon elképzelhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése