2010. november 23.

Második munkanap


Ma 11re kellett mennem, de fél 9nél így sem tudtam tovább aludni, szóval elkezdtem kiganézni a leendő szekrényem a nappaliban (leendő: értsd, még kell szereznem bele polcokat, és csak egy ajtaja vana  másik leszakadt).

Mikor beértem beállítottak a bejárat mellett a kis üdvözlőszekrényhez., ahol nem történik semmi (főleg 11 körül, amikor senki nem akar enni).
11.05 kezdtem nagyon nagyon unatkozni
11.10 még jobban unatkoztam
11.12 elindult bennem a düh
11.20 fojtogatott a düh
11.22 sírhatnékom volt
11.30 rövidebb időre beletörődtem, és unalmamban elkezdtem megtanulni az étlapot

Egy idő után kifejeztem nemtetszésemet a feletteseimnek, és közöltem velük, hogy adjanak nekem bármilyen munkát, de hogy én ott nem fogok ácsorogni többet az fix. (magamban hozzátettem, hogy ha ezt kell huzamosabb ideig csinálni fel is mondok, de nem kellett)
Szóval többet nem mentem vissza a környékére sem annak a helynek, amikor nem volt mit tenni, akkor inkább máshol ácsorogtam :)

Szóval 2 diplomával, 3 nyelvet folyékonyan beszélve, 2őt alapfokon a mai teendőim a következők voltak (bár higgyétek el, amikor csinálni kellett valamit, hihetetlenül boldog voltam):
·      Szalvétahajtogatás
·      Felvagdostam az aznapi menü neveit tartalmazó papírt kétszer
·      Kihordtam a kaják mellé a kis névtábláikat
·      Shane körbevezetett mégegyszer, ezúttal már tényleg mindenhol jártam a hátsó részeken is
·      Szereztem magamnak szekrényt az öltözőben (bár egyenruhám még nincs, gondolom varratni fognak rám)
·      Poharakat tettem pár asztalra
Ha legaláb pincérkedhetnék, hamarabb menne az idő, de nincs végzettségem hozzá, muhahaha. Többet erről azt hiszem nem is kell mondani.

Jeleztem mindkét közvetlen főnökömnek, hogy ez így nem tuti, és hogy legyen valami, és mindenkinek elmagyaráztam, hogy inkább meghajtogatok 3000 szalvétát, csak ne kelljen ott ácsorogni (egyébként majd meghalok úgy fáj a lábam, hiába, ülőmunkához szokott). Az FnB manager fog ezekről dönteni, de ma ő elfoglalt volt, majd talán holnap beszélhetek vele.

Hihetetlen, hogy az indiaiak minimum 10 órát dolgoznak a hét 6 napján (túlórapénz nincs). Plusz Kalkuttában azért hazaérni minimum 45 perc, mikor élnek?

Amúgy minden munkatársam szuper kedves velem, de tényleg :) csomót mosolyogtak rajtam, hogy mit szenvedek, mert nincs munka :D
a kajarészlegen ha jól tudom több, mint 200 ember dolgozik, ebből 3 lány, azaz velem együtt 4 :) lányok még a recepción dolgoznak és egy két takarító, meg a titkárnők, de nincs sok női alkalmazott az tuti.

Ja és ígértem a honlapot: www.hhihotels.com

Még valami :) voltam a  konyhában is. És megnyugodhatunk, nagyon szép tisztaság volt többnyire, és rendezettség. És voltam a hűtőszobában is, ahova Mónikát egyszer bezárták :D érdekes volt nagyon :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése