2010. november 24.

Három az igazság!


Harmadik munkanapomon a főnököm nagyon rendes volt, és az összes szalvétahajtogatást megtartotta nekem, sőt már elkezdtek betanítani asztalt teríteni is :) arról nem is beszélve, hogy szétválogathattam az evőeszközöket, ami igen csak nagy felelősség :D de még így is álldogálltam egy jó 2 órát a bejáratnál, amitől megint igencsak feszült lettem...
Viszont sikerült beszélnem a főnőkömmel is, aki elküldött a general managerhez, akit meggyőztem arról, hogy nekem talán nem az étteremben kellene dolgoznom, ééééééssss

ÁTHELYEZTEK          (háromszoros hiphiphurá!)

Szóval délután 3tól már a sales és marketing részleg alkamazottja vagyok :) a munkatársaim megint nagyon kedvesek, és a légkör nagyon felszabadult az irodában, csomót vicceltek velem meg egymással. A sales manager egy fiatal (magas!) indiai, aki szintén nagyon kedves. El is kezdtek betanítani, illetve voltam már egy ügyfélnél is.
A feladatom a sales lesz, telefonálgatni és elmenni az ügyfelekhez, ami elég nagy előrelépés :) A munkaidő hétfőtől péntekig 9.30-18.00, szombaton 9.30-16.00, ami indiában elég jó, bár azért még megpróbálok alkudozni picit a szombatokon.  Nincs egyenruha, ami jelenleg egy elég nagy megoldatlan probléma elé állít, ugyanis nincs vasalónk, szóval kimosni, ki tudom az ingeimet, de vasalni nem. Majd kitalálok valamit. Ja és van székem, asztalom, számítógépem és internetem :))

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszti!
    Klassz a blog, jók a fotók. Látod, vannak kisebb és bogarasabb lakások, mint anno a mienk volt :)De keep killing them :) de tudod, takaríts fel, különben jönnek a többiek. De azért még így is irigykedem, és azon agyalok, hogy hogyan spróroljak repjegyre :D na majd jelentkezem privát.pusz

    VálaszTörlés