2010. december 20.

Az elmúlt hetem


Legutoljára a múlt vasárnapról számoltam be részletesebben, itt az ideje, hogy írjak az elmúlt napokról.

Hétfő óta szünet nélkül dolgozom, minden egyes nap, és ez a Taiföldi útig így is marad, beleértve a karácsonyt (24-25) is. 24-én elvileg este 9ig kellene dolgoznom, amit valahogyan azért majd megfúrok :)

Múlt héten szerdán először voltam jógázni, végre sikerült eljutnom. Hát nem pont olyan volt, mint amit otthon megszoktam :) egy kulturális központnak az udvarán van egy kis épület és ott van egy kezdetleges konditerem és egy másik terem a jógázóknak. A regisztráció 200 Rs egyszeri költség, utána havonta 200 Rs a díj. Ezért a pénzért az ember heti 3szor mehet jógázni, hétfőn-szerdán-pénteken vannak a nő napok kedd-csütörtök-szombat férfi napok. Megmondom őszintén nem is bánom, hogy szeparálva vagyunk, a lányok is nagyot néztek az elején, mi lett volna ha férfiakkal vagyok együtt :D
Szóval a regisztráció indiai szokás szerint nem kevés papírmunkával járt, fénymásolatot adni az útlevelemről, megmérték a magasságom és a testsúlyom, ki kellett töltenem egy kétoldalas adatlapot, amiből egy oldalon különböző betegségeket soroltak fel (persze angolul így a feléről fogalmam nem volt micsoda, de mondtam nincs nekem semmi bajom), a másik oldala mindenféle kérdéssel, akarok-e fogyni, volt-e műtétem stb. Bár nagy macera, de legalább odafigyelnek :)
Ezután gyakorlatilag személyes trénerem volt, aki foglalkozott velem. Megállás nélkül mondta mit csináljak, sok szerintem általános tornagyakorlat volt, és ha egy testhelyzetet hosszabb ideig kellett tartani, akkor hangosan számolt, igazi Oberstammführerin módjára, amíg tartani kellett, így meditációról szó sem volt, de elég nagy izomlázam lett, szóval mozgásnak jó lesz :)

Apropó testsúly, kicsit aggódtam mielőtt ráálltam a mérlegre, mert a szállodai étteremben mindig telezabálom magam, erre nincs szebb kifejezés. Azt hittem majd hamar megunom a büfé rendszert, és majd egyfélét fogok enni stb, de ez a pillanat még nem érkezett el, pedig egy hónapja hellyel-közzel ott eszem. Minden alkalommal előétel (leves, saláta, vagy hideg falatkák), utána főétel (púpos tányér rengeteg hússal és zöldséggel, mert azt itthon nem eszek sokat, szóval kell a fehérje meg a vitamin) majd tőlem meglepő módon elég sok desszert (gyümölcs, plusz puding, brownie, torta, mióta itt vagyok annyi édességet ettem, mint otthon fél év alatt...) Szerencsés vagyok, hogy a szállodában ehetek, mert így olyan dolgokhoz is hozzájutok, amikhez a többiek nem nagyon, pl. mozarella vagy camambert sajt (az elképesztően drága, egy camambert aszem 450Rs), jó kis otthoni ízek... Elég sok húst, finom zöldséget és gyümölcsöt tudok enni, ami pl. azért nagy szám, mert finom gyümölcsöt nagyon nehéz kapni. Ismét egyet kell értsek a madein-esekkel, a gyümölcs az hatalmas csalódás volt, sokszor még rendes banánt sem lehet kapni, csak valami zöldebb fajtát, aminek krumpliszerű íze van. A szállodában a gyümölcssalátában volt már eper, ananász, kiwi, finom papaya, szőlő, sárgadinnye stb.,  nem tudom honnan szerzik, mert nem lehet kapni sehol, még drágán sem. Szóval ez nagy boldogság :) Húst is nehéz venni, már írtam a bevásárlásról egy posztot, csak fotózok hozzá párat az érthetőség kedvéért és feltöltöm :)

Kedden megpróbáltunk elmenni egy jóféle Bollywood moziba Ferdi-vel, de csúfos kudarc lett a vége :) az első mozi már zárva volt, a második nyitva volt, mondtam, hogy akkor a következő előadásra adjon két jegyet, mindegy mi az. A jegyárus mondta, hogy sajnálja, de hölgyek nem mehetnek erre a filmre. Nem értettem miért, amikor a Ferdi felvilágosított, hogy felnőtt filmet fognak vetíteni, szóval ezt kihagytuk. Elmentünk egy harmadik mozihoz is, ahol pedig felvilágosítottak, hogy a mozi reggel 9kor nyit, az utolsó előadás pedig este 6.30kor van, pont amikor mindenki dolgozik, szóval érthető :) Küldöztek minket a plázába multiplexbe, de arra nem vágytunk. Majd legközelebb alaposabb tervezéssel összehozunk egy helyi mozit.

Csütörtöktől vasárnapig minden egyes este 9ig dolgoztam, ilyenkor csak délben kezdek, hétvégén pedig csak a műszakom van (5-9ig). Szóval ennek örömére szerdán, pénteken, szombaton és vasárnap is buliztam, kellett a kikapcsolódás, nem lehet csak aludni és dolgozni.
Ráadásul vasárnap dupla műszakom volt (déltől-9ig), mert áttvettem a Ieva műszakját cserébe ő a múlt vasárnapot. Szombaton elmentem munka előtt a New Marketre, ahol van karácsonyi vásár, műanyag fenyőfákkal és annál is több giccsel, de én nagyon boldog voltam még így is :) vettem is karácsonyi sütit, meg egy csurgatót magunknak, ezzel a konyha színvonalát nagy ugrással növelve :) (bár azóta a fiúk vettek kenyérpirítót, vízforralót és új tűzhelyet, szóval luxuskonyhánk van! :D)

Az első és második karácsonyi díszlet, amit láttam :) (az árkádsor alatti lógó színes csillagok)




Utána munka előtt az Imrannal ebédeltünk, egy épület tetején, ami nagyon hangulatos volt, mert Indiában nem nagyon lehet teraszon vagy kiülős helyen enni, kávézni :)

Pénteken voltam először a saját szállodám diszkójában, de nagyon tetszett, elég hangulatos és drága hely :) a klubok fele az 5csillagos szállodákban van egyébként, a mi hotelünké elég menő, szilveszter estére 3.500 Rsért áruljuk a belépőt egy párnak (de egy főre ugyanennyi), ami nem tartalmaz se piát se kaját, semmit. Szóval péntek este DJ Mat Zo zenélt, érdemes csekkolni, nekünk nagyon bejött a szokásos kalkuttai popelektro után.
Szombaton Ashley Wallbridge zenélt, aki híresebb, így nagyobb volt a tömeg, én pedig addigra elég kimerült voltam, az emberek részegebbek voltak a szokásosnál és ezen dolgok együttállásából nem sok jó született. Bármennyire béna dolog azon panaszkodni, hogy mennyire nehéz, hogy állandóan reflektorfényben van az ember, de most ezt fogom tenni. Mindig bámul legalább egy ember, gátlástalanul közelről távolról nem számít, így nehéz ellazulni és csak úgy táncolgatni. Nyomulnak, mindenki leszólítana, megfogják a karom, fényképeznek, sokszor az arcomba dugva a gépet/telefont. Ismét egy lány akarta elkérni a számom, mert hogy annyira szép meg szexi vagyok, és ő meg profi fotós állítólag. Szóval fáradtan kicsit nehezen toleráltam a helyzetet :) de azért nem panaszkodom, általában nem ennyire para a helyzet, ebben a buliban sok minden összejött...

Vasárnapra szervezték a DUSK nevű fesztivált (DUSK = DJs United Serving Kolkata), délután 2től másnap hajnali 2ig. (Mondtam már, hogy akármi van a bulit 2kor lelövik? Én nem bánom anyira, így nem olyan hulla másnap az ember, és korábban is kezdődik minden) Én elvileg 9ig dolgoztam, de 8kor leléptem, ekkor Shibashish (kollégám) összeszedett és elmentünk a fesztiválra, ami Kalkuttán kívül volt kicsit, így másfél óra volt az út forgalommal. De megérte, még ha a Shibashish ismét kitett magáért: odafelé a jay-z válogatását hallgattuk, mert egyszer említettem, hogy szeretem, hazafelé, pedig a létező összes romantikus számot, aminek tudta a szövegét és náha rámsandítva énekelgette. Hát úgy tűnik nem veszi a lapot, úgyhogy több próbát nem teszek vele, de most eléggé rá voltam utalva, szóval igazából hálásnak kéne lennem, hogy kivitt; a többiek már délután kimentek.
A fesztivál szabadtéren volt, így eléggé fáztunk :) de ezt leszámítva minden nagyon állat volt, élő pálmafák mindenhol, két színpad, iszonyat nagy szögelés, olcsó sör, karácsonyfa sörösüvegekből, kemény vizuál plusz díszlet és éjszakai nasi. Balatonsound indiai módra, nagyon jó volt, az eddigi legjobb buli itt :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése