2010. december 25.

Kalkuttai Karácsonyom


Hát nem szeretnék panaszkodni, de legyen elég annyi, hogy készülni lehet lélekben arra, hogy az ember messzi van karácsonykor és dolgozik, de felkészülni rá nem lehet.  Szóval az elmúlt héten a hangulatom hullámvasutazott jó pillanatokkal és rosszakkal egyaránt.

23-án volt a PR partink, ahol száriban feszítettem, nem kis feltűnést keltve... viszont nagyon sok dícséretet zsebeltem be, hogy milyen ügyesen tudom viselni :) A PR partira a szálloda és a hotel tulajdonosának legjobb ügyfelei és barátai voltak hivatalosak; a kalkuttai elit egy része. Megismerkedtem egy két magas pozícióban lévő emberrel, egyikük állami hivatalnok, és magyar származású felesége van, elméletileg majd találkozom velük.
Képek rólam és a kollégáimról.

A medence melletti részt nagyon hangulatosan és elegánsan berendezték, a medencében úszómécsesek és virágok, körbekörbe fáklyák és látványkonyha. 5 csillagos volt, na :)


A képen balról jobbra: Shibashish, Sujoy, Mr. D. K. Jaiswal, Sumanm Moumita és Indrajit, a kollégáim, és a szállodalánc tulajdonosa Mr. Jaiswal.

Zainab (aki nemrég csatlakozott), Parvati (akitől a szárit kaptam), Moumita (aki aznap rámadta a szárit) és Imran, szintén mind kollégák.

Ezen a képe jobban látszik a szárim :)

A szárimat a Parvati adta kölcsön, azaz utána ragaszkodott hozzá, hogy tartsam meg, mert rajtam olyan gyönyörű... nem lehetett meggyőzni, szóval van egy saját szárim.

Karácsony napján elementem megvenni az ajándékokat (kollégáknak apróság és a többiekkel húzós karácsonyra valamit), életemben először az utolsó pillanatban, de előtte nem lett volna időm. 24-én 5.50kor ébredtem és nem tudtam visszaaludni, részben ennek köszönhetően, részben, hogy nem bírom az utolsó pillanatos megoldást olyan korán odaértem a New Market-hez, hogy még nem volt nyitva. Persze ez bosszúság volt, de egyben nagyon tetszett a környék a millió ember és árus nélkül egész más arcát muatatta. Szóval gondoltam sétálgatok a környéken, hogy elüssem az időt, és így végülis a korábban nyitó utcai árusoktól és a park streeten lévő oxford könyvesboltból sikerült mindent beszereznem :) aztán sok időm maradt így karácsony alkalmából megleptem magam egy szuper cappucinoval és a Times évvégi különkiadásával, ahonnan többek között megtudtam ki lett az év embere és milyen tíz új állatot fedezték fel idén :)

Aztán bementem, megajándékoztam a kollégákat (kis csoki egy karácsonyfadísz csillaggal), mire is kitalálták, hogy ők is akarnak adni nekem valamit, és számomra teljesen idegen módon, az orrom előtt beszélték meg, hogy akkor ki száll be, és, hogy mi legyen. Persze bengáliul beszéltek, de a sok belekevert angol szó és a nevek miatt lehetett követni miről van szó. Kicsit kellemetlenül érintett, főleg, hogy utána kitalálták, hogy akkor elvisznek aznap és vegyek magamnak valamit az összedobott pénzből... elég kínosan éreztem magam, de végül elindultunk. Szerencsére kellett még pár tortát elvinnünk plusz hatalmas dugó volt így nem jutottunk el ajándékot venni, és meggyőztem őket, hogy inkább menjünk el étterembe Thaiföld után közösen a pénzből :)

Este elücsörögtem az asztalnál, elég sok hívás érkezett, de jegyet nem adtunk el... A Shibashish volt velem, amíg együtt ültünk volt egy jó háromnegyedórás fagyott csend... aztán vacsiztam (a hotel karácsonyi menü nagy csalódás volt), majd munkaidőben sikerült skypolni a hotel wifivel az irodából, szóval ezután rendszeres időközönként elcipelem a laptopom, és aki igényt tart a fotókon kívül az ábrázatomra az foglalhat időpontot magának  egy webkamerás beszélgetésre :D

A nap fénypontja a többiekkel közös vacsora volt, ami hihetetlenül jól siekrült. Nagyon hangulatos ünnepet teremtettünk a körülményekhez képest, a kaja és a hangulat szuper volt.


Terülj terülj asztalkám indiába szakadt európaiak módjára.


A fa mérete :) fényekkel eggyütt nem látszik, hogy valójában mennyire ronda, majd csinálok egy képet nappal is :)

Ja és mindenkinek Boldog Karácsonyt és Boldog Új évet :)



Közös kép: Jakob, Kamil, Thomas, Levent, én, Justina (új hajjal), Ieva, juris és középen Katharina. Ferdi elment, elpis pedig elment utazgatni. Mostanában így lakunk éldegélünk együtt.


Jakob csinált salátát, Kamil töltött csirkét és gombával töltött palacsintát, rendeltünk többféle kínait, volt narancs és többféle sütemény. Karácsonyi zene szólt, műanyag karácsonyfánk világított, sörözgettünk, ajándékoztunk majd elmentünk bulizni. Szó volt az éjféli miséről is, de nem is értünk volna oda, meg a többség a bulira szavazott, nekem midnegy volt. Szívesen mentem volna misére is, a többiek ma elmentek, nekem már nem volt erőm munka után. Apropó munka, vége a telefonálgatásnak és az asztalnál ücsörgésnek, januártól minden visszaáll a rendes kerékvágásba és elvileg több felelősséget is fogok kapni.

Most pedig neki is állok csomagolni, holnap indulunk. A Thaiföldi kiruccanással kapcsolatban annyi változott, hogy ejtettük Pattayát és helyette Koh Samuira megyünk meg a másik szigetre mellette, szóval megnézem milyen is az a Fullmoon parti szilveszterkor, nézzetek utána én már sokat hallottam róla.  :)
Thaifoldről nem írok, max bejelentkezem, hogy még élek, ezért addig pihenjetek rá, mert ha hazajövök jönnek majd a posztok meg a képek olvashatatlan mennyiségben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése