2010. december 17.

Celeb lettem Kalkuttában!

Szombaton készült rólunk a buliban egy partikép, de sosem gondoltam, hogy az újságban fogom viszontlátni :)
Szóval a Kalkutta Times lehozta a képünk... Erre úgy derült fény, hogy reggel, amikor bementem az irodába a kollégáim azzal fogadtak, hogy híres lettem :) de meglepően sok ember látta, a kép mellett balra a nevem is ott van :) (megkérdezte a fotós, de nem sokat agyaltam mire kell neki) erre úgy derült fény, hogy a szerdai buliban, egy arc akit eddig egyszer láttam és futólag bemutattak egymásnak, a nevemen szólított... Mondom, he? Ne már, hogy emlékszik, mondta, hogy nem látta a képem az újságban.
Hiába, végre felfedeztek a legnagyobb tehetségemet, hogy fehér vagyok, muhaha :DDD
 
Az elso ket kepen a bal felso sarok az erdekes, a tobbin egyertelmu :)



 
 
Az eset amúgy nem egyedülálló, mesélték a többiek, hogy velük is volt ilyen, volt olyan lány, aki már 5-6szor bent volt az újságban, de amíg nem az emberrel történik személyesen addig nem fogja fel :) el is tettem egy példányt az utókornak okkulásképp :D

Amugy nem tuntem el, csak a net otthonrol, a munkahelyen meg sok a tennivalo, szoval irodnak a bejegyzesek, majd egyszerre feltoltok tobbet, ha lesz idom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése