2010. december 11.

Az elmúlt napok eseményei

Kezdésképp két dolog: eltűnt az internet stick, szóval most az irodából töltöm fel, amit írtam, és tegnap azért nem jelentkeztem. Illetve tönkrement a főzőlapunk, ami nagypon nem vicces, két alapvető szükséglet elvágva. :D Viszont átköltöztem a másik szobába, szóval szintet léptem, van ágyam és szekrényem, és nagyon pöpecül kitakarítottam, szóval szinte egy nap egyben javultak is az életkörülményeim :)))
Kezdem a legfrissebbel, átesetem az első súlyosabb betegségen a mai nap folyamán (optimistán már múltidőt használok :) ). Hajnalban arra ébredtem, hogy hánynom kell, ettől kezdve alul felül minden kiürült az emésztőrendszeremből egy jó 5-6 óra leforgása alatt. Ebédre ettem piritóst, ami bent maradt, és azóta egyre jobban érzem maga
Szóval a főtt krumpli bent maradt, mára semmi gondom nincs, megyek dolgozni :)
m, meglátjuk, hogy a főtt krumplira hogyan reagálok :) de szerintem holnap már fogok dolgozni :)
Szombat és vasárnap is munka, szóval menni kell, nincs mese :) az elején eléggé elszállt párszor az agyam, mert odaültettek és azt sem tudtam mit kellene csinálni, ráadásul a száriban csücsültem, amit jópofa egyszer-kétszer alkalomra felvenni, de abban dolgozni, úgy, hogy állandóan azt érzem, hogy kilóg a hasam és hogy le fog esni, fél órámba telik segítséggel felvenni, és mellesleg nem túl meleg viselet; szóval elég bután éreztem magam....
Már mondtam párszor, hogy mennyire kedvesek a kollégák :) tegnap az Indrajit látta, hogy nem túl kényelmes nekem a száriban lenni, meg fázom is benne (erről egy külön posztban bővebben), szóval elintézte, hogy nem kell többet indiai Barbit játszanunk, nincs több szári! :) bár ennek az első örömteljes napját ma végighánytam, de majd holnap kiélvezem a zakómat, ingemet, nadrágomat :) A többi kollégám pedig nagyon aggódott értem ma, bár az egyikük (akiről okkal feltételezem, hogy örülne, ha nem csak kollégák lennénk – Shibashish, aki a függöny előtt állva telefonál) kicsit túlzásba esett, és személyesen meglátogatott egy pár percre, és kaptam tőle két képregényes könyvet meg egy cd-t, jajj ez egyre kínosabb lesz.
Főleg, hogy első nap nem volt meg még a karácsonyi árlista, csak a szilveszteri. Mondjuk nem sokan érdeklődnek, de annak a kb. egy embernek, aki érdeklődött nem tudtam válaszolni emiatt, szóval ez sem javított a kedvemen. Mondjuk tegnapra már kaptunk egy névjegyzéket, akiket majd hívogatni kell, szóval nem lesz annyira unalmas, mint csak ott ücsörögni egyedül... (merthogy a kollégáim elég szabadon értelmezik az ott ücsörgést (tegnap pl 8kor leléptünk), hátukon a púp, dolgoznak ők mást eleget) A tegnap esti műszakban az Indrajit (a képen jobb oldalt a második asztalnál szemüvegben)nevű kollégámmal voltam, amíg ott volt jól eldumáltunk, megismertem kicsit az ő életét is :)
A héten megnéztem Lev
enttel, hogy ő hol jógázik, és szerdán el akartam menni. A nőneműeknek hétfőn, szerdán és pénteken van jóga szóval ma mentem volna, de akkor így majd hétfőn :)Szóval szerdán búcsúztattuk a lányokat (Larissa és Janka elmentek végleg haza), és én intéztem a hotelből a tortát, mert ott elég menő a cukrászda, és csináltak nekem feliratot is. 30% dolgozói kedvezmennyel két kisebb torta 840 Rs volt, ami azért drága... Ja és kiderült, hogy múltkor a Jacob csak szivatott, a torta valójában nem 50 hanem 250 Rs volt. Aztán elmentünk bulizni az egyk helyre., ahol fél kettőkor felkapcsolják a villanyt, 2kor lövik a pizsit. Ekkor az általában elég gazdag társaság kiözönlik az utcára, ahol nagyobbnál nagyobb kocsikban várnak a sofőrök, vagy csak az autók... Elképesztő látvány, hihetetlen szélsőség, főleg ebben az országban...
Ja mielőtt elfelejtem a szálloda címe:
Hotel Hindusthan International
235/1 A. J. C. Bose Road,
Kolkata – 700 020
West Bengal
INDIA

Erről jut eszembe, hogy bővült a feladatköröm az irodai munkakörben :D kaptam egy 600 névjegykártyát tartalmazó
könyvecskét, hogy akkor egyesével gépeljek be minden adatot róluk (kivéve a fax számot) egy excel táblába. Előnye, hogy így sokkal ismerősebb leszek az indiai nevekkel és az utcanevekkel (függetlenül attól,
hogy nem tudom, hogy hol vannak), de megtudtam azt is, hogy az indiaiak szeretik a hosszú címzéseket pl.’Az épületkomplexum neve’, 3rd Floor, Suit vagy Room No. 16, 14/6B Valamilyen hosszú nevű leírhatatlan utcanév, amit háromszor kell ellenőriznem, hogy jól írtam-e, next to/opposit of valamilyen másik épület neve (de ez nincs mindig) Kolkata – 700 0xx, West Bengal, India.Egyszerűen imádnivaló, nem?Ja és egy cégnek általában legalább 4 vonalas telefonszáma van :))) szóval elleszek vele egy darabig :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése