2011. február 5.

Element Katharina... (az elmúlt hetemről)


A múlt hétvége ennek jegyében telt sajnos...
Szombaton egy kis new market, vettem egy szép nyakláncot, ettünk isteni biryanit, samosat és egy másik utcai nasst :) este a többi gyakornok lakásában volt házibuli Salt Lakeben, azaz Rajahatban, ami még salt lakenél is messzebb van, a puszta közepén va néhány lakókomplex, egz szálloda és egy pláza. Nem viccelek a pusztával, a néhány épület körül mező van, ahol tehenek legelésznek kb, nincs ott semmi. De legalább iszonyú messze van, 2 órát utaztunk taxival. A többieknek a cég ott lesz a háztól 5 percre gyalog, de azért nagy szívás, mert ha bulizni akarnak, vagy csak egy jó étteremben enni, vagy minket meglátogatni...

A házibuli jól sikerült, jó sokan voltunk, megismerkedtünk egy gyakornokkal, aki egy hónapja itt van, de az aiesecesek nem szóltak neki, hogy nincs egyedül... neki is van saját lakása salt lakeben, és a TATA Consultancy Servicenél dolgozik, az én fizetésem háromszorosáért, nézegettem én is ezt a gyakorlatot, de egy év :) viszont az egyik főnöke magyar, aki a kiválasztásért felelős, anno gondoltam is, hogy ha jelentkeznék milyen nyelven menne az interjú :)) Szóval ő Eric é brazil, immár két dél-amerikai gyakornokunk is van :)

Vasárnap itthon maradtam egy darabig amíg a Katha pakolt és sírt felváltva... nem mintha nem akart volna hazamenni, nagyon várta, de azért jó móka itt lenni, nehéz elfogadni, hogy vége van. Az ő elmenetelével én is eléggé búcsúhangulatban érzem magam, ugyanis jövő hét az utolsó munkahetem, 14-én hétfőre van vonatjegyem és irány Delhi anyáékkal két hét északon. Aztán délután elmentünk egy kicsit várost nézni, megnéztük a Birla Mundani-t belülről is, íme kívülről, bentre nem lehet fényképezőt bevinni, de érdekes nagyon, teljesen letisztult fehér falak, nagy csillár, néhány szobor, imádkozó emberek. Bemenni csak mezítláb, és még a táskában sem lehet fényképezőgép, így csak külön-külön tudtuk megnézni.




Ezen kívül megkóstoltam a papti chaat-ot, ami tényleg iszonyú finom :)



A búcsúbuli hétfőn volt, minden gyakornok eljött, még Raul is és a salt lakben lakók is, szóval nagyon jól sikerült, volt torta szokás szerint, én csináltam egy feliratot is...


 
Kedd hajnalban elment a Katha, és másnap reggel maradt az üres szoba, elég szomorú volt.


A héten beköltözött a szobámba a román lány Corinna (aki eddig az osztrák lánnyal lakott egy luxuslakásban), a thai képeken rajta van :) nehezemre esik elfogadni az új szobatársat, mert hiányzik a Katharina, meg vele nem is vagunk túlságosan közeli hullámhosszon. A lakás is félig üres, alig vagyunk páran, akik bulizni megyünk... A munkám még mindig szar és unalmas, a héten végre befejeztük az adatbázist, erre az új feladataim, a következők voltak 3.000 reklám email kiküldése, másik adatbázis, és jövő héten ugyanazt az ajánlatot kell elküldenem minden nem ugyan annak az 500 email címnek, mert a főnököm szerint így majd jobban odafigyelnek. Mondtam, hogy szerintem rohadtul idegesítő lesz, ezért megegyeztünk, hogy az ő nevével és elérhetőségével követek el ezt a spam-melést.
De már csak egy hét, és egy darabig (remélem örökre) nincs több adatbázis :))
Szóval így telnek a napok, ezen a hétvégén Kalkuttában maradtam, kicsit pihenni, és élvezni a várost, utána fogok eleget utazni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése