2011. február 19.

Nicco park


Említettem, hogy az „utolsó” hétvégén Kalkuttában elmentünk a vidámprkba. Ja útközben kóstoltunk egy punjabi specialitást, nem tudtuk mi az, de finom volt, majd az Imran elárulta, hogy ez éppe kóla tejjel. Az elmélet az ezt követő emésztáési reakciókkal kapcsolatosan ezennel megbukott :)

A park játékai felejthetőek voltak, de elég sokat hülyéskedtünk ahhoz, hogy nagyon jó kis délután legyen :)

Az első hullámvasút (bár ha így nevezem a nagy testvérei megsértődnek) kb 3 méter magas volt, és egyáltalán nem ijesztő :) érdemes egy pillantást vetni a kocsik méretére, én csak féloldalasan tudtam beülni, a Jakobnak sikerült egyenesen is bepréselődnie :)




 
Utána kosaraztunk egyet, a második próbálkozásra nyertem is egy kulcstartót, mert 6/4et dobtam, oh jee :)


 
Bementünk a rémisztő show-ra, ami nagyon is indiai volt, betereltek egy sötét terembe, ahol a falakon körbe bénábbnál bénább bábuk voltak, amiket felváltva kivilágítottak, és robotmozgással mozogtak, közben elég hangosan sikítozott vagy dörmögött valaki a hangszórókba. Épületes volt, annyira rossz, hogy már szinte jó :)
Ültünk a kilengős hajón, átcsónakáztunk a történelmen, ami igencsak vicces volt: dínók, majd egyiptom, barlang buddhák, majd kínzás-börtön (talán középkor?!? :D) , dzsungel, majd űr ufókkal, köhöm.

A nagy durranás a nagy hullámvasút volt, ami napközben egyszer már állt. És az egyik ajtón be lehetett látni, hogy hegesztenek valamit, szóval alapból izgalmas volt, hogy túléljük-e :D erre vártunka  legtöbbet, fél órát kb, a sorban fotózkodtunk a kis csapattal (Imran, Jakob, Raul és én)

 
Aztán a hullámvasút annyira zötykölődött és a biztosító fém korlát pedig kicsit mozgott, szóval izgalmas volt, nem a hulámok hanem a vasút miatt :P

Aztán fotó a kis Eiffel toronnyal, majd lezárásképp egy kör a körhintán, és mi a vizi parkot ki sem próbáltuk, csak a száraz játékokat! :)))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése