2011. február 11.

Részletek 8.

Ambuja cement

 
 
A metrójbérletem megette múltkor egy automata, de mivel siettem, gondoltam nem próbálom ki az idniai ügyintézés sebességét, és hagytm annyiban, nem olyan drága dolog, és majd veszek pár vonaljegyet az utolsó hétre, gondoltam. És mekkorát tévedtem :))) a magyarázatomra, hogy 5 vonaljegyet szeretnék először kaptam egy vonaljegyet öt főre, másodszorra nem bénáztam, és 5 külön darab jegyet kértem, majd kiderült, hogy az csak aznapra érvényes. Na ekkor kaptam fényt, és kicsit emelkedett hangon kérdeztem a szerencsétlen jegyárustól, hogy mekkora baromság már, hogy minden reggel külön sorban kell állnom, és nem vehetem meg előre. Ez van, ez a rendszer, a szabály az szabály, ha van értelme ha nem.

„A gyermek Isten ajándéka a családnak" Teréz Anya.


Utcarészlet – virágárus. És ékes példa arra, hogy a hasonló boltok mindig egymás mellé költöznek (nem hallottak még a nyugati versenyszellemről).


A kedvencem, a paan-t rágják, majd kiköpik, utcán, lefolyókba és a lépcsőházak sarkában. Csodás látvány. És a fogakat is megszínezi :)


Piknik száriban a Victoria Memorial kertben a Köztársaság napján.


Random tüntetés, amiből rengeteg van. Nyugat Bengál alapvetően kommunista beállítottságú. Nemrég olvastam egy cikket, egy orvosról, akit életfogytiglanra ítéltek kétes bizonyítékokkal, mivel állítólag kapcsolatban van a kormány által terroristának minősített kommunista szervezettel (Naxalite), ami viszonylag nagy népszerűségnek örvend a keleti államokban.


New market karkötők.


Ezt pedig a Sanyi kedvéért, népszerű márka errefelé :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése