2011. január 14.

Ha süt a nap Koh Samuin (Thaiföld hetedik nap)

Reggel kicsit aggódtunk milyen kedvében lesz a tulaj, de józanon megbékélt; túl kedves nem volt velünk, de legalabb mar nem is akart senkit megölni :)

A napot a strandon töltöttük, ahol délutánra kisütött a nap és előtte is csak egyszer esett, ezzel és az átaludt órák számával egyenesen arányosan jobb lett a társaság kedve :) Jacobbal úsztunk egy jó nagyot a sport jegyében, majd a parton visszasétáltunk, így belestünk egy két jobb szálloda udvarába, szépek, hangulatosak, lehet költeni :)


A strandon barnultunk (mondanom sem kell felhős időben is, mert a nap erős, nem érzi az ember, de azért megpirul), főleg amikor kisütött a nap, és élvezzük a tengert mega a homokot :)



Estefele a strandon

Este béreltünk robogót, hogy bemenjünk megint a városba, mindjárt ki is próbáltam, hát azért nem olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik. Úgyhogy megegyeztünk, hogy odafelé a Jacob vezet (a két nagydarab (Jacob es en) és a három kisebb ember egy-egy robogón lett a felosztás), visszafelé meg majd én. Lementünk a strandra, vizipipáztunk, néztük a tüzijátékot, ami rendíthetetlenül folytatódott, majd vizonylag hamar hazaindultunk. Eleinte én vezettem, de a nagy városi forgalomban szerencsétlenkedtem kicsit és megijedtem, ezért utána a Jacob vezetett végig, nem éreztem magam magabiztosnak.
Lefekvés előtt még dumáltunk picit a strandon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése