2011. január 21.

Sorozathős Eszterke

Hát a particeleb befutott, és odáig vitte, hogy a képernyőre került! :)

Csütörtök este szólt a Thomas, hogy ha van kedvünk, akkor másnap lenne forgatás délután. Persze, hogy volt kedvem :) megkérdeztük reggel a főnököt, hogy elmehetünk-e egy programra a többi gyakornokkal, egyből nemet mondott, és többet nem is kérdezett, pedig én kész voltam az igazat elmondani, és a délutáni órákért cserébe felajánlani, hogy bejövök egy szombaton. Kb. Ebből is látszik a hozzáállása.

Találkoztunk a managerünkkel, aki elvitt minket egy stúdióba Tollygunge-ban. Ha valaki esetleg nem lenne jártas az indiai filmiparban, Hollywood mintájára van Bollywood (Bombay) és Tollywood (Tollygunge – Kalkutta egy részének a neve, mint New Alipor a mi negyedünk). Na akkor vártunk egy bő félórát egy öltözőszobában, amíg kiderítették, hogy egy másik stúdióba megyünk.
 

 
Átkocsiztunk, ahol ismét vártunk egy jó 2 órát, amíg felállították a jelenethez a világítást meg a kamerákat.
 



Ezalatt kiderült, hogy az eredetileg mondott bulijelenet helyett (ahol a menő nyugati tömeget szimbolizáltuk volna fehérségünkkel), egy irodai jelenet lesz, amiben van szövegünk is. Később az is kiderült, hogy csak egyikőnknek lesz szövege, erre engem választottak négyünk közül, valószínű, mert egyedül én voltam teljesen elegánsban (kosztüm, ing - munkából mentünk). A szövegkönyvem rövid volt és szerintem vicces, volt a mélyenszántó párbeszédünkben egy két fordulat, amit csak sokadik megmagyarázatra fogtam fel, hogy mi egyáltalán.
Egy asszisztens lány begyakoroltatta velem, amjd felcipeltek egy szobába ahol a menőb sorozatszínészek vártak/készültek, belőtték a hajam – értsd kifésülte és hátul egy kicsit feltupírozta, smink nekem nem kell, majd megint legalább fél óra várakozás. Ekkor már nem voltam olyan nagyon vicces kedvemben, mert hét eleje óta fájt a bölcsességfogam, és péntek délután kezdett rá igazán. Végül szövegpróba a színészekkel, a lány kedves volt, a srác eleinte rám sem nézett úgy kellett mondanom neki, forrongtam is magamban egy kört, hogy ennyire azért nem vagy nagy celeb haver :))

Végre minden készen állt, és leforgattuk a jeleneteket. Volt távoli, közeli beállítás, együtt a többi színésszel, csak egyedül az ábrázatomra fókuszálva... azért persze izgultam, 15 néztek egyszerre várakozásteljesen... állítólag ügyes voltam, mert mindkét jelenetet csak 3szor kellett újravenni.

Utána megint várakozás, mert a többiek elmentek a háttérben párszr, szegények nem jutottak sok szerephez. A forgatásról az általános benyomásom, hogy unalmas dolog a sok várakozás miatt. De jól megfizettek, mindannyian 2.000 Rst kaptunk 5 óra „munkáért”, plusz kaptunk teát, nasit, vizet sőt én még fájdalomcsillapítót is (bár amikor ezt kértem már igazán sztárallűrnek éreztem :D) ...

És íme az eredmény, hogy mindenki jót nevethessen, szerintem tényleg tömény rettenet a produkcióm, illetve a kamera valóban kövérít. :))) továbbá szolgáljon ez a két epizód mindenki okkulására az indiai TV műsorokat illetően... (amiben mi sem vagyunk jártasak, lévén a lakásban nincs TVnk. )
 
18án ment le a tvben: kb. 15.30tól válik érdekessé, addig tanulságos :)http://www.upbulk.com/media/video.php?id=398077



19ikei mindjárt az elején 00.26tól érdekeshttp://www.upbulk.com/media/video.php?id=399325

Jó mulatást :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése