2011. január 26.

Részletek 7.

Science city tábla – imádom ezeket a szívhez szóló utasításokat :) „A kiálltási tárgyakra vagy falakra írni vagy köpni tilos", ismét csak csodás társítás :)


Meglepő módon nagyon sok india tudja (vagy úgy tesz mintha), hogy hol van Magyarország. A leggyakrabban ismert dolog az országunkkal kapcsolatban Puskás, második helyen szerepel Budapest és általában ennyi. De szerintem ez így is lenyűgöző, büszke vagyok minden alkalommal :) Legutóbb voltam egy próbaforgatáson egy kozmetikai cégnek (lehet kicsit magasra tettem a fizetést, mert azóta még nem hívtak :D), és a rendező közölte velem, hogy a Jancsó filmek voltak rá a legnagyobb hatással és, hogy ő a példaképe. Sőt egy alkalommal, amikor a hotel ügyfeléhez mentünk, egy másik rendezőhöz, az asztal üvege alatt a következő képeslapra lettem figyelmes.

 
 
Most jöttem rá, hogy még nem meséltem, hogy minden szobánkban (és minden indiai szobában/irodában) egy teljes „kapcsolótábla” van. Sokszor még ezeknél is cifrább. Ezek közül egy kapcsoló működteti a fényt, egy a ventillátort, ha van, a többi csak úgy van. Az elején minden alkalommal az összeset végigkapcsolgattam, amíg az történt, amit szerettem volna. Mostanra megtanultam :) ja és a konnektorokat is mindenhol le lehet kapcsolni, ez eleinte sok bosszúságot okozott, amikor nem vettem észre, hogy le van kapcsolva. Bár tekintve a lakásunk elektromos állapotát, lehet ez nem olyan nagy baj.


 
Apropó elektromosság, hétfő reggel felkapcsoltam a vízmelegítőt, és felrobbant a műanyag Semmi bajom nem lett, mert kicsit távolabb voltam, de azért na. Lehetett volna.
 
Ha már a stílusról írtam, akkor íme egy kisgyerek felöltöztetve.

 
Az egyik nagy nagy előnye, hogy ott dolgozom, ahol, hogy ropogósan kapom vissza a szennyesem. Ezúttal, még csokornyakkendőt is kötöttek nekem, amit gondoltam megörökítek :)

 
Welovetoeat :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése