2011. január 14.

Simogattam kölyöktigrist! :))) (Thaiföld nyolcadik nap)

Mivel a robogót 24 órára béreltük megindultunk, hogy körbejárjuk a szigetet. Először megnéztük a nagy Buddhát, ami inkább volt turistáknak bazár, mint templom, nekem nem tetszett.

A Buddha obol

De találtunk egy érdekes boltot, ahol fém "hulladékból" figurákat építenek. Feltételezem, hogy nem a helyi lakosság a fő vásárló, túristáknál viszont felmerül, a "hogy viszi haza a repülőn a sok kilós szobrot?". A kérdés nyitva maradt, bár később láttam egy másik ilyen boltot is, tehát van kereslet, és valaki fizet azért, hogy hazaszállítson egy fém transformert vagy predatort, hm.

Kilátás egy kilátóból :)

Utána megnéztük milyen is a Lamai tengerpart, szép, ezért midjárt leteszteltük az óriási hullámokat.
Jellegzetesen sok robogo, a fo kozlekedesi eszkoz a szigeteken.

Utána már csak az eredeti célnál a vízesésnél álltunk meg, ahol rájöttünk, ha meg akarjuk nézni, akkor lekéssük a kompot, amire jegyet vettünk. Egy telefon, és ráfizetés nélkül áttették a jegyünk az eggyel későbbire, éljen az ázsiai rugalmasság :)

Szóval a vízesésnél egy komplett szafari park volt,

lehetett volna elefántháton kirándulni, kígyó vagy elefántshowra menni, mi ezeket és a jeepet is kihagytuk, és felgyalogoltunk a vízeséshez, izzasztóan meredek volt.

Ralatas a vizesesre utkozben es egy kis dzsungelhangulat, orchideakkal, amik burjanzanak itt mindenfele...

Megerkeztunka  vizeseshez, foto, es utana meg feljebb mentunk kicsit.

A vízesésnél szabad fürdeni is, ami a séta után különösen jól esett :)

Lefele menet dzsungelhangulat 2:

A túra köben eldöntöttem, hogy befizetem magam bébitigris simogatásra 200 bahtért. Bár nem értek egyet az ilyennel, nagy vágyam teljesült. Még ha nem is volt teljesen bébi (3 hónapos), és még ha nagyon nagyon rövidnek is éreztem a dolgot (természetesen :D), azért az átszellemült (Kuku szerint félőrült) vigyor befigyel (lásd delfines képek)... :)))

Utána visszasiettünk a hotelhoz, mert a komp 6kor ment, minket 5 és fél 6 között mondták, hogy felvesznek. Fél 6kor sehol semmilyen transzfer, amikor kérdezősködtem, hogy mizu, mondták, hogy nyugi, majd a taxi 5.45kor befutott, 5.50kor elindultunk, az út 20 perc volt, de mint kiderült, aggodalomra semmi ok, a komp csak 6.30kot megy (plusz fél óra késés). Éljen az ázsiai rugalmasság :D

Koh Paghnan-on a kompikötőtől gyalogtávolságra volt a hotelunk, 2 vagy 3 ágy, ventilátor, meleg víz, 500 baht per szoba per este. Mi Haad Ribben laktunk, ami nem a legjobb választás, kivéve a Full Moon party idején. Minden más buli (half moon, black moon, jungle party) más és más helyen van, így taxizni kell; mialatt mi ott voltunk, a jungle party volt soron. Ráadásul két nappal az érkezésünk előtt szilveszterkor volt Full Moon buli, így a strand nem volt a legtisztább...

Este azért körbesétáltunk a helyen meg a strandon, eléggé nagy volt a pangás, úgyhogy hamarabb lefeküdtünk, hogy másnap korán elinduljunk robogóval felfedezni a strandokat és a szigetet.

Vacsira rantott husos szendvicset ettunk, hihetetlen nagy elvezettel.  A kepet a Kuku kedveert toltottem fel, az Arsenal eleg meno Thaifoldon, nem ez volt az egyetlen mez, amit lattam :)