2011. január 14.

Irány a szigetekre! (Thaiföld ötödik nap)

Reggel sokáig aludtunk, reggeli (tojás, bacon, toast és tea minden reggel), csomagolás, kicsekkolás. Utána elmentünk vásárolgatni a Siam tér közeli bazárba/plázákba (midenki ízlése szerint).


Vettem egy közepesen jó minőségű pólót (100 baht) és egy közepesen szar minőségű táskát (300 baht), de mindkettő tetszett :)
A vásárlás fárasztó volt, főleg, hogy elég nagy volt a tömeg, úgyhogy örömmel gondoltam a buszon eltöltendő 10 óra ülésre.


A szállodában lévő utazási irodában foglaltunk, így a transzfer a nagy buszig innen indult elvileg 5kor. Azaz csak európai ésszel várhattunk transzfert, a nő az irodából kivezényelt minket az útra nagyed hatkor, fogtunk két tuktukot, bezsúfolódtunk a bőröndökkel, majd legnagyobb meglepetésemre az ölembe huppant, mert máshol nem volt hely.


A buszok nagyon ázsiai módra voltak szervezve (de persze még mindig jobban, mint indiában); az ember odament ott állt több busz, de mégtöbb ember. Kapott egy matricát,


majd várt "türelmesen" egy órát kb, amíg kitalálták melyiket kell felszállnia. Azt vártuk volna, hogy a színes matricák buszok szerint vagy végállomás szerint csoportosítják a tömeget, de nem, így ez a rejtély megoldatlan maradt.
Nagynehezen felkerültünk az egyik buszra, és 7 után valamivel el is indultunk. VIP buszunk volt: hello kitty az oldalan, diszko fenyek es adtak takarot is...


Aludni nem nagyon tudtam, de az éjszakai megállást kajáldahelyen annál jobban értékeltem, és ettem egy forró tésztás húslevest.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése