2011. január 14.

Pálmafák, hófehér homok és bulik szigete: Koh Pagnan (Thaiföld kilencedik nap)

Mivel a szállásunkhoz közeli part inkább bulihelyszín (Haad Rin), mint fürdőzőhely, ezért reggel korán keltünk, és 9kor megindultunk. Béreltünk robogót, és irany eszakabbra :) útközben megálltunk nekem lefoglalni a búvárkodást, a Sailor Rockhoz fogok holnap menni, egész napos túra hajóval, reggelivel, ebéddel, két merülés és felszerelés 3.000 baht az egyik leghíresebb búvárhelyért a thai öbölben, belefér :) nagyon izgatott vagyok, állítólag ha szerencsénk van még cápát is láthatunk :)))

Utána egy jó darabig robogóztunk, és ha nem lennék annyira belepistulva a tengerbe egész nap ellettem volna, olyan gyönyörű ez a sziget. Az út két oldalán pálmafaerdők, néha banánfák, itt-ott kis bungallók, néha hegyek dzsungelszerű növényzettel, néha egy pillantás egy lélegzetelállító öbölre,

 (negy teknosbeka)

tényleg nagyon szép. Aztán megérkeztünk a strandhoz, amit kinéztünk, és nem akartam elhinni: pálmafák, hófehér homok, türkiz és azúrkék tenger, de a fotók talán jobban visszaadják, amit láttam és éreztem :)





Szóval a napot itt töltöttük, söröztünk, röpiztünk és még kenuztunk is egyet :)



Este vacsi a városban, részemről speciális thai kaják balrol: papaya saláta, gyömbéres disznó rizzsel és egy jó ananász shake.


Én már fél tízkor otthon voltam, hogy másnap friss és üde legyek a korán kelés ellenére is (7 és 7.30 között ígérték, hogy felvesznek).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése