2011. március 14.

Brazil karnevál indiai módra Goán


Délelőtt elhatároztuk, hogy bérlünk robogókat és körbenézünk a környéken, lévén, hogy a csapat nagyobb része dél-amerikai ezt kb délután 2re sikerült is összehoznunk :)

Goán robogózi hihetetlen élmény. Egyik oldalon a táj elképesztően gyönyörű.


Másrészt hihetetlenül izgalmas, én eléggé féltem, bukósisak smafu, indiai közlekedés megtűzdelvebénázó túristákkal, a lehető legjobb kombináció. Volt egy két melegebb helyzet, meg is fogadtam, hogy legközelebb szerzek bukót :)
Aztán a főúton elkaptak a rendőrök. 6 robogónk volt, 12 emberrel, ebből összesen 3 embernek volt jogsija, közülük én vagyok az egyik, de thaiföld óta én nem vagyok hajlandó vezetni. Továbbá a 12 emberre volt 5 bukónk, ami csak a sofőrnek kötlező, szóval egy hiányzott. Na ekkor elkezdtünk alkudozni :) végül lefizettük a rendőrt 700 Rs-el (12 főre ez nevetséges) aki a helyzetet azzal mentette meg, hogy az én sofőrömnek a török srácnak (íme ő és a francia lány)


van jogsija, ő adja da a bukóját az egyik brazil lánynak, akinek egyik sem volt, így az esélyek egyenlőbbek, minket a jogsi őt a bukó védi meg :) mindenesetre elég lazán megúsztuk.

Én azt hittem, hogy csak egy közeli strandra megyünk és utána benézünk a  karnevála, leégni nem akartam, így elég praktikusan öltöztem, ezért nézek ki úgy, mint egy lelenc :) ebből csak a karnevál lett, ami 2 és fél óra robogózásra volt. Ha nem féltem volna, akkor jobban tudtam volna élvezni a szép téjat, a karnevál pedig nagyon érdekes volt :)


A bolíviai srác az egyik kamionnal.


Brazil lány és az afgán fiú, akivel belekezdtünk, de végül elmaradt, hogy rendesen megbeszéljem vele, ő hogyan látta ezt a háborúsdit.


Hangulatképek.


Ha valaki nem tudná (én biztos nem tudnám ha nem itt lennék :D) most zajlik az ICIC World Cup, azaz a Krikett világbajnokság. Indiában a krikett az első számú sport,  krikettjátékosok félistenek. A gyerekek mindenféle deszkákkal és labdákkal a szántóföldeken is ezt játsszák. Az egész ország meg van zavarodva :) Kalkuttában is vannak meccsek, de sajnos nem sokat vagyok ott, így ez nekem kimarad valószínű.


Hangulatképek.


Kis csapatunk, bár a fénykép nem teljes, baról jobbra: Diego (bolívia), Jessica (Brazília), szedett vedet jómagam, Margo (Franciaország), Jordano (Brazília), Gabriella (Brazília), Laura és Erick (mindketten Brazília). Erick volt ez egyetlen ember, akit ismertem a nagy csapatból, mert ő Kalkuttában dolgozik. A képet a török srác Onur lőtte el, és velünk volt még Vlagyimir, aki nem meglepő módon orosz :)
És ez csak a 40-45 főnek egy kis töredéke :)


Utána ettünk, fagyiztunk és elmenekültünk a tömegből és az iszonyú zajból, ahol azért akadtak részegek is, és az indiaik nem viccesek ha részegek... Volt mindenféle ember, szóval szorosan összetartottunk, de nem volt semmi probléma. Hazafelé pedig még izgalmasabb volt az út, az előző körülményekhez hozájött 3 dolog, fáradtak voltunk, sötét volt és a tömeg is megindult haza :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése