2011. március 18.

Kochin – kávézóból kávézóba


Kochin és Ernakulum gyakorlatilag egy város, ahol Ernakulum a szárazföld, amihez több sziget tartozik. Túristaszempontból a Kochin erőd sziget az érdekes, én ki sem tettem innen a lábam.
A hangulat nagyon európai, a házaknak van cserepes tetője, a kis hangulatos utcákban alig van forgalom, mindenfelé külföldiek (azok között is nagyon soka német), európai színvonalú és étlapú kávézók (indiai áron). Ha valaki lazítani szeretne ez a hely erre tökéletesen megfelel. Mást mondjuk nagyon nem is lehet csinálni, sétálgatni, kávézókban ücsörögni, olvasgatni, beszélgetni és jókat enni. Látnivaló nem sok van, illetve maga a hangulat.


Az egyik látnivaló a kínai halászhálók, amit négy ember együttes munkája tud csak megmozdítani.



Utána sétálgattam a kis utcákon, nagyon kedves hely, persze egyedüli lányként, azért itt is megkaptam a magas fehéreknek kijáró figyelmet, ami nem érintett mindig túl jól, nem illett az európai merengésbe :)



Este elmentem megnézni a híres és klaszikus keralai Kathakali táncot, ami a színészek sminkelésével kezdődik.



Utána elmagyarázták a tánc mibenlétét. Íme egy két női arckifejezés, az első a szerelmes, a második az undor, ki gondolta volna... ja és a nőket is természetesen férfiak játszották, így a hagyományokhoz híven ez is egy férfi.




Azután előadtak egy jelenetet a Ramajánából, ahol előre elmondták, hogy mi fog történni, hát számomra eléggé egybefolytak az események finoman szólva :D a zöldre festett arcó az isten.




Az est fénypontja az volt, amikor abbahagyták :))) kaptok is egy kis ízelítőt.


Másnap megnéztük a kötelező látnivalókat, a holland palotát, a fűszerpiacot (ahol fűszer már nincs, de idegesítő árusok annál inkább) és a zsinagógát. Bent sehol nem lehetett fotózni, szóval be kell érnetek a képzeletetekkel.
A zsinagóga harangtornya és a környező utcák egyike.



Az egyik kávézó, ahol a francia és az indiai ízeket hozták össze sikerrel, de ezt az árak miatt kihagytuk.



A tengerparti sétány, ami Indiában páratlanul rendezett és tiszta (ugye anya? :)).



Mégegyszer elköszöntem a halászhálóktól és a Santa Cruz bazilikától (ami mellett volt a szállásom) és másnap elindultam Kalkuttába.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése