2011. március 14.

Miért ne utazzunk „sleeper” busszal!?


Mumbaiból Goára beruháztam a buszjegybe, mert elég fáradt voltam, és a drága alvó osztályt vettem meg. Igen buszon is van ilyen, eddig én se hallottam erről. Izgultam milyen lesz, mint utób kiderült nem hiába.
Én a dolgot úgy képzeltem, mint a repülőn, hogy egy elfektethető széked van. Hát nem. Alul vannak a székek a szokásos felállásban (2x2) és felettük van az ágy. Tehát fel kell mászni az emeletre. Az ágyak két személyesek, a következő méretekkel hossz kb. 175 cm (ezt eléggé pontosan éreztem, mert amikor a talpam a falhoz tapadt a fejem még mindig elég furcsa szögben állt), szélesség két főre  kb. 120 cm. A bőröndöm a csomagtartóban, de a hátizsákom táskám velem. Plusz én a nagy melák, képzelhettitek milyen kényelmesen préselődtem be. A lábam alatt a hátizsákom, a fejem 45 fokban a falnak. Na ezek után izgultam csak, hogy ki lesz az alvótársam...egy kövér amcsi? Vagy egy szerelemtes indiai fiú? Iszonyú szerencsém volt, és egy pindurka ázsiai lány lett :)

A busz mindjárt mumbaiban lerobbant, és álltunk 3 órát, míg mejött a helyettesítés. Ezzel a kis kitérővel és nem tudom még milyen okból a 10 órás útból 16 óra lett. Végig fekve az icicpici helyemen. Hegyen völgyön kanyarokban fekve. Azt hittem a végére felvágom az ereim. Továbbá a buszsöfőr nagyon kellemes ember volt, megállt az út mellett, hogy akkor pisiszünet. Otthon kocsival elmegy az ember a kukoricaföldre, ha nagyon kell, de nem egy busznyi ember előtt, akinek nagy része indiai, itt élek egy ideje, de azért ezt kihagytam.... (persze száriban egyszerű, a szoknya miatt semmi nem látszik, de én nadrágban voltam, azt le kellett volna tolni és villantani.) Mikor ráébredtem, hogy ez pisiszünet volt, szóltam a sofőrnek, hogy netán álljunk már meg egy helyen, ahol wc van, hogy a külföldiek is elmehessenek. Nem akart valamiért, és további 2 és fél órájába tellett, én pedig a végén már ordítottam velük, aztán az sem működött, úgyhogy visszakucorodtam a helyemre, és rezignáltan vártam, hogy vajon a wc lesz előbb vagy, hogy bepisilek. A wc volt, az emberi tűrőképesség határtalan :)  És nem, nem ittam szinte semmit, az oka az volt, hogy a 16 őra alatt ez volt a második pisiszünet.
Mondjuk nem tagadom éjszaka aludtam valamennyit, de azt bizton állíthatom, hogy életemben ez volt az első és egyben az utolsó alkalom, hogy ilyen jegyet vettem. És másnak sem ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése