2011. március 22.

Részletek Darjeeling-Sikkim


Sikkimben elég szigorúak a szabályok. Van Gangtok közelében egy gyönyörű alpesi tó, havas hegyekkel körbevéve, de mivel közel van a kínai határhoz, ezért ez külföldiek számára különleges szabályokkal megközelíthető védett terület. Szóval a külföldiek csak túravezetővel mehetnek ide. Ez idáig nem olyan kacifántos, de mi az Imrannal ketten szerettünk volna menni, ami nem lehetséges, én csak másik külföldiekkel mehetek oda egy kocsiban, ő pedig csak indiaiakkal. Az, hogy ketten ülünk a kocsiban és ugyanazért a pénzért van túravezetőnk stb, nem lehetséges. A környéken pedig nincs több látnivaló, így a mai napot a képeim rendezgetésének, a blogom feltöltésének  és a pihenésnek szenteltem.
Ja és hogy miért alakult ez így? Elvileg Gangtokban csak két éjszakát maradtunk volna, ahonnan felmentünk volna Észak-Sikkimbe, Yungtan városba, a virágok völgyébe, ahol most sztrájkolnak, és lezárták az utakat, úgyhogy itt ragadtunk. Holnap viszont korán reggel indulunk tovább Pellin-be, Nyugat-Sikkimbe :)

A japán béke templomban egy zászló. Én nagyon szerettem.


A szikla kertben kicsit leszakadt a rendes út, és ezzel a tákolmánnyal pótolták. szinten moderalva a szabis sztori miatt :))

A vízeséséeknél volt energia múzeum, ami elég nevetséges volt, de ez a számítógépasztal nekem megtetszett :)


Falfestmény a Rumtek kolostorban.


Azt figyeltem meg, hogy a buddhizmusban a szent tárgyakat és az adományokat rizsben tárolják.



A kolostor falának egy részlete indiai írással.


A Ganésha templom belseje... Amiért eza  fotó kiérdmelte, hogy a blogon lehessen, mert itt jól látszanak a karácsonyfaégők, amivel előszerettel díszítik a templomaikat a hinduk :)


Egy újabb rejtvény. No komment :DDD


Bambusz mindenfelé, mindenféle, Eszti pedig szereti ezeket is. :)


Teagyárban felirat. A minőségnek nincsen határa. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése