2011. március 7.

Részletek – Anyáékkal körút


Delhiben az egységes India jelképe, az Asóka oszlop. (remélem jól mondom) Jelentősége azért van, mert nem egyszerű jelképet találni az egységes Indiának, ez sikerült. Bővebben Folk György (általam melegen ajánlott) könyvében, én is ott olvastam erről.


Jaipurban rengeteg állatba botlottunk, a malacok ott legelték a szemetet az utcán és dagonyáztak a dzsuvában, majd kanyarodsz egyet és ott egy elefánt, vagy egy teve szekér. A teheneken és kecskéken már meg sem ütköztek még anyáék sem. :)


Deeg erődben simogatható állapotban lévő kiskutyák, nem általános dolog. (Vicces, épp a madeinesek is posztolták ezt Laoszból :) )


Fatherpur Sikri főkapu... a lépcsőn nem ez volt az egyetlen kecske, de ez különösen laza volt. :))


Hajnali párában a Taj Mahal környéke.


Az irodában viccelődtünk ki milyen állat lenne, és én a „white camel” azaz fehér teve címet kaptam. Bár a teve nem fehér, azért a hasonlat találó szerintem, itt lehet összehasonlítgatni :D


Agra erőd, a majmocskák nagyon szeretik egymást., így aludtak :)


Agrában a helyi állat a bivaly. Van belőlük bőven, mindenfelé.
Útközben felirat Kukunak :)

Jim Corbett tábla. „A Föld minden teremtményének egyenlő joga van élni.”


Banán és papaya frissen.


Az elefánt és gazdája nagyon szerették egymást. Szinte csak szavakkal irányította...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése